Concierto de Inauguración Temporada 23-24

Inaugurem esta nova temporada del Cor de la Universitat Politècnica de València amb un concert de les famoses Òperes «Norma» (Bellini) i «La Traviata» (Verdi) en la Facultat de Belles Arts. Comptarem amb l’actuació de la pianista Inma Garcia, la soprano Alba Martínez i el tenor Jose Martínez, al costat dels quals farem del concert una vetlada inoblidable. Entre la selecció d’obres, es troben les imprescindibles «Casta Diva» i «Bríndisi».

Tindrà lloc el dijous 19 d’Octubre a les 20.00 en la Sala d’actes ‘Alfons Roig’ (Facultat de BBAA). L’obertura de portes serà a les 19.45, entrada lliure fins a completar aforament.

Vos esperem!

Inauguramos esta nueva temporada del Cor de la Universitat Politècnica de València con un concierto de las famosas Óperas «Norma» (Bellini) y «La Traviata» (Verdi) en la Facultad de Bellas Artes. Contaremos con la actuación de la pianista Inma Garcia, la soprano Alba Martínez y el tenor Jose Martínez, junto a los cuales haremos del concierto una velada inolvidable. Entre la selección de obras, se encuentran las imprescindibles «Casta Diva» y «Brindisi».

Tendrá lugar el jueves 19 de Octubre a las 20.00 en el Salón de Actos ‘Alfons Roig’ (Facultad de BBAA). La apertura de puertas será a las 19:45, entrada libre hasta completar aforo.

¡Os esperamos!