20 Aniversari del COR UPV

Ja fa 20 anys d’aquell moment en el qual alguns membres de la Universitat Politècnica de València es varen ajuntar per a conformar una agrupació coral en la qual pogueren gaudir de la companyia dels amics, del goig de fer música en conjunt i sobre tot de compartir aquella afició per la música coral que els havia dut a cantar a diversos cors al llarg de la seua vida.

Des d’eixe primer moment la formació coral vinculada a la Universitat politècnica va conformar-se com una mescla d’identitats i de personalitats diferents, una amalgama en la que s’incloïa estudiants, egressats, professors, personal d’administració i serveis, i també alguns amics i col·laboradors externs, i així ha seguit fins al moment actual.

Amb més activitat que mai i l’alegria que el caracteritza, el Cor de la UPV segueix mantenint l’esperit del primer moment i vol fer partícips a tota la comunitat universitària de la celebració d’aquest 20 aniversari, el dilluns 21 de novembre, a les 20:00, a l’Auditori Alfons Roig de la UPV. Vos esperem!