Conciertos de Navidad 2017

Un any mes, el Nadal ha arribat, i com ja va sent tradició, el Cor de la UPV vol acabar aquest 2017 junt a vosaltres, disfrutant de 3 concerts que tindran lloc en:

• Divendres, 15 de desembre, a les 20:00, a l’esglèsia de Nostra Sra dels Àngels del Cabanyal.
  • Dissabte, 16 de desembre, a les 20:15, a l’esglèsia de Santa Mónica.
  • Dissabte, 23 de desembre, a les 19:00, al Centre Cultural La Beneficència.

El Cor de la UPV proposa a través d’aquest programa, dedicat íntegrament a la temática nadalenca, un regrés al só recollit de les veus humanes. Un treball d’igualtat i colaboració, premises bàsiques per a tota agrupació coral i social, que a traves dels nostres oïts i la nostra veu aconseguiran unir els nostres cors i aquestos, a la volta, amb els de les persones que ens escolten cantar.

El programa presenta obres desde el renaixement a la música coral més actual amb compositors com Jenkins, Willcoks o Rutter. Tot ell interpretat «A Capella» amb el so d’una gran massa coral. ¡Vos esperem!

Otro año más, la Navidad ha llegado, y como ya viene siendo tradición, el Coro de la UPV quiere terminar este 2017 junto a vosotros disfrutando de 3 conciertos, que tendrán lugar los días:

• Viernes, 15 de diciembre, a las 20:00, en la iglesia de Nuestra Sra de los Ángeles del Cabanyal
  • Sábado, 16 de diciembre, a las 20:15, en la iglesia de Santa Mónica.
  • Sábado, 23 de diciembre, a las 19:00, en el Centre Cultural La Beneficència.

El coro de la UPV propone a través de este programa, dedicado íntegramente a la temática navideña, un regreso al sonido recogido de las voces humanas. Un trabajo de igualdad y colaboración, premisas básicas para toda agrupación coral y social que, a través de nuestros oídos y nuestra voz, conseguirán unir nuestros corazones y éstos, a su vez, con los de las personas que nos escuchen cantar.

El programa presenta obras desde el renacimiento a la música coral más actual con compositores como Jenkins, Willcocks o Rutter. Todo ello interpretado “A Capella” con el sonido de una gran masa coral. ¡Os esperamos!

Síguenos en:
síguenos en Facebook Twitter

1 comentario en “Conciertos de Navidad 2017”

1. Pingback: Conciertos de Navidad del coro de la UPV | Actividad Coral en Valencia

Los comentarios están cerrados.